Porcii Zboara

miercuri, 25 iunie 2008

Fuck You Romania!


Mi s-a taiat! Am ajuns la saturatie! M-am plictisit sa ma tot plang de tara asta de cacat! As pleca si nu as mai privi inapoi! Sa-mi bag pula-n el patriotism! Tre' sa fii de-a dreptul idiot ca sa mai ai o farama de respect pt aceasta "groapa de gunoi".
In momentul acesta platesc o gramada de bani ca sa mor de cald intr-un apartament jegos din capitala pulii. Am ajuns sa invidiez un cuplu de batranei (la vreo 80 de ani) doar pt simplul fapt ca au aer conditionat, in timp ce eu ma amagesc c-un evantai chinezesc... Sa-mi bag mana-n ele de blocuri comuniste! Singura diferenta intre ele si corturi, este un amarat de lift imbibat in miros de pisat. De fapt... Nici macar lift nu are blocul meu. :)
Scoatem bani multi din buzunare ca sa ne permitem luxul unei vieti de caine. Ce ne ofera aceasta tara? Mentalitati invechite, coruptie, politicieni burtosi si agramati, un sistem de invatamant lacunar, fite de Broadway, inadaptati social si mi se termina tusul la tastatura daca nu opresc lista. Am ajuns sa traim intr-o tara in care inchisorile arata mai bine decat multe camine studentesti. Mai bine te risti sa furi decat sa inveti! Aiurea...


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Un comentariu:

Flavia spunea...

Uite un lucru bun care ti l-a daruit viata " M-AI INTALNIT PE MINE " Thanks God !