Porcii Zboara

marți, 25 martie 2008

Nu-mi pasa

Nu dau in cap, nu bag mana in mod abuziv in buzunarul cuiva, nu trec peste cadavre, nu ma fut pe bani, ci doar fac bani. Daca eu reusesc sa fumez dimineata o tigara cumparata din banii mei, sa fac o plimbare relaxanta pe banii mei sau chiar sa imi achit taxa la facultate cu banii castigati, nu observ unde este problema voastra!? Ma uit in fiecare zi in oglinda si nu imi este rusine de mine. Nu v-am cerut parerea dragi amici, pt ca nu m-a interesat! Iar daca eu nu am facut acest lucru, de ce insistati sa ma priviti de undeva de sus cand este vorba de modul prin care imi castig banii? Folositi mereu motto-uri de genul "Viata merita traita din plin!" si nu va dati seama ca treceti prin ea ca "Voda prin loboda", dar va considerati interesanti. Unii dintre voi sunteti chiar plictisitori. Eu v-am spus, dar sunteti orbiti de propria persoana incat nu observati mesajele subtile (ca doar sunt o fata diplomata).
Ma gandeam ce este "putred in Danemarca" si am realizat ca mentalitatea idioata si proasta educatie strica societatea in care traim. De la imbecilul de la etajul 4 care arunca punga cu gunoi pe geam, pana la anumite persoane care nu au reusit sa termine nimic din ce si-au propus vreodata, dar stiu sa arate cu degetul si sa spuna "Altceva nu ti-ai gasit?". Sunt inconjurata de ipocriti care uita sa desfaca "ambalajul" si de multi neciopliti care mesteca pufuletii cu tot cu punga.


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Niciun comentariu: