Porcii Zboara

miercuri, 26 martie 2008

Plictiseala globala


Simt un aer puternic de plictiseala si imi umplu plamanii in fiecare zi, pana la epuizare. As putea sa invat pentru restante, dar si acest lucru ma plictiseste. Sau as putea sa dau spaga sa trec, dar prefer sa-mi iau o pereche de adidasi "cool" din banii astia, pt a fi si eu "trendy". Dar nu pot fi "trendy" pt ca eu resuesc sa separ plasticul de carton si cartonul de sticla si sticla de gunoiul menajer, dar din pacate ajung sa le arunc in acelasi tomberon, deoarece bordurile din Bucuresti au epuizat banii de tomberoane. S-a trezit un cretin sa spuna ca Moldova este plebea societatii. Sa-mi manance curul acel cretin! Macar in Moldova avem tomberoane. Macar in Bacau se respecta "separarea gunoiului", macar la mine acasa nu se arunca gunoiul pe geam. Traiesc intr-o jungla plina de "magazine dã firma" unde lumea nu stie nici macar sa mestece guma si realizez pe zi ce trece ca acasa e mai bine. Acasa unde? In Moldova. Da, unde este "plebea societatii", dupa parerea unui tampit care nu stie ca lumea nu este formata numai din rapidisti, stelisti si dinamovisti.
De ce sa-mi distrug ficatul cu un idiot care nu stie sa arate Moldova pe harta? De ce sa nu ma relaxez? De ce sa nu transform aceasta mare plictiseala intr-o mica lene? O stare de lene care sa imi confere lenevitul cu un castron de pop-corn in fata televizorului sau in fata monitorului. Zilele astea voi fi un "couch potato".


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Un comentariu:

Flavia spunea...

:))))))))))) Inca un pic si-l faci vedeta =)) La asta nu ma asteptam,ce e frumos si Flaviei ii place =)) recalcitranta mica ti-am zis sa nu mai pui tot ce zice la suflet offf :*