Porcii Zboara

duminică, 6 iulie 2008

Ce-mi va lipsi?

Ma apropii cu pasi repezi de "sfarsit", sfarsitul celor 4 ani. A venit vremea sa spun "Noapte buna Bucuresti!" (vorba poetului). Cu toate ca abia astept sa parasesc mirobolanta capitala, imi va lipsi, nu pot sa neg. Imi vor lipsi pisicile pline de purici din scara blocului, noptile pierdute facute praf, colegele de apartament, colegii de facultate, iubitul meu profesor Folcut, dar mai ales bunutzul Mustea :X (cine stie, cunoaste). Imi va fi dor de mirosul tramvaiului 41, imi va fi dor de agitatia din Bucuresti, de miile de concerte la care nu prea ajung :), de certurile cu vecinii mei cretini, de baietii buni pe care ii vad la fiecare pas, de terasele din parc, de patul cu gaura in mijloc si de calatoriile lungi si dese cu trenul. Las oameni dragi in urma si ma intorc la oamenii dragi de acasa si la colectia mea de surprize Turbo, de care, apropo Andrei, nu vei avea parte :)). Nu disperati! Nu scapati atat de usor de mine. Am sa va vizitez ca sa mai simtiti gustul dulce al Scorpiutei. Veti mai avea ocazia sa ma scoateti la un cico. :P

M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Niciun comentariu: