Porcii Zboara

joi, 10 iulie 2008

Nu te-ai saturat sa te tot minti?

De ce dupa o relatie lumea tine neaparat sa ramana prietena? "Vreau sa ramanem amici pt ca imi esti o persoana apropiata". Dooooh. Ne-am iubit, normal ca suntem apropiati. Apropiati ca iubiti, ca prieteni nu e sanatos. Veti deveni sex pals si nu veti putea trece pragul relatiei. Apoi se va duce si asta iar el/ea se va indragosti. Si pt ca sunt prieteni isi vor spune off-ul unul altuia. Unul va avea pretentia ca celalalt sa inteleaga de ce sufera sau este fericit, iar celalalt isi va inghiti lacrimile si se va ruga ca tortura sa se termine. Nu exista prietenie dupa iubire, ci doar falsa amagire, pt ca intotdeauna unul iubeste sa iubeasca, iar celalalt iubeste sa fie iubit...


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

3 comentarii:

andrei cavassi spunea...

din pacate da...dar nu ex alta solutie

Flavia spunea...

Cata duritate, eu cred ca nu exista prietenii intre fosti mai ales cand sanchi s-au iubit :(

Flit spunea...

Deci asta e cea mai mare tampenie in viata cu ramanem amici ...in morti tai de ce nu ai tras in timpul relatiei sa ramanem iubiti nu amici ..doamne ce ratati ..plm



Apropo mai intrati si la mine pe blog si mai dati-mi si mie niste ideei una alta ...era sa uit am schimbat la link acolo sti tu ...plm !