Porcii Zboara

joi, 3 iulie 2008

Femeia de serviciu ma urmareste!


Cred ca sufar de "blestemul femeii de serviciu"! Ca de obicei, cand ajung la facultate, trebuie sa ma cert cu femeile de serviciu. Au mereu aceeasi promblema: de ce nu fumam noi langa scrumiera?! Tanti, as fuma langa scrumiera, dar suntem cinshpemii de studenti adunati la fumat. Mai stam si noi pe o scara, mai tragem si noi cu ochiul in sala de curs, mai facem vreo doi pasi, ce-ai matale cu noi? Si ca de obicei crizatele incep: "Chem conducerea!" "Il anunt acum pe rector sa vedeti voi ce va face!" Ce sa-mi faca? Sa-mi aprinda tigara? Trecem cu vederea si peste asta, ca de obicei, dar ele nu se lasa si incep: "Daca nu invatati, asa va trebuie, sa veniti in restanta!" Ei nah! Jura-te c-ai spus asta! Te-ai trezit tu vijelica sa-mi spui mie ca nu invat! Tu, femeie de serviciu, care furi hartia igienica din baie, imi vorbesti mie despre scoala? Cine plm a murit si-a lasat femeia de serviciu la conducere?!
Cand eram mica, vroiam sa ma fac femeie de serviciu, dar m-a dat mama la scoala. Cum mi-a stricat ea viitorul... Aveam un skill la mop si matura, n-ai vazut asa ceva! Mi-as fi dorit sa-mi dau licenta in mopologie. Asta este! Mai am vreo sansa oare?!


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Niciun comentariu: