Porcii Zboara

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Am revenit

Mi-am cam pierdut din febra postarii. Am scapat de dependenta, sau mai bine spus, am ramas fara inspiratie. Sunt sincera si spun ca principala mea sursa de inspiratie era capitala. De cand am parasit Bucurestiul duc o viata apatica. Nu numai ca nimic nu-mi trezeste interesul, dar nu mi se intampla mai nimic. De ce? Pentru ca stau numai in casa. Am inceput a doua facultate, dar degeaba. Locuri de munca in Bacaul asta nu sunt decat pentru "nepoti". Am ajuns la concluzia ca am facut 16 ani de scoala pana acum fix degeaba (incerc sa nu mai folosesc cuvantul PULA). Ironia este ca mai fac inca vreo 3. Nu vreau case, nu vreau hectare de pamant si nici bona la copii. Ah stai, nu am copii :) si nici nu cred ca am sa aduc pe lumea asta alti condamnati care sa traiasca printre gunoaiele astea de oameni. Imi doresc o garsoniera, poate ca a lui Dani Otil, dar fara Mihaela in ea, :) sau poate una ca a lui Bendeac, de data asta cu Mihai in ea :)) Acum sa nu intelegeti ca vreau sa ma marit cu o vedeta. In primul rand nu cred ca am sa ma marit vreodata. Probabil voi fi vecina dragalasa de la parter, cea cu parul violet pe care o veti aborda ironic cu "domnisoara..." :)
Ati fost la vot? Eu am fost pentru a nu vota altcineva in locul meu, dar mi-am anulat votul. Am preferat sa fac asta decat sa votez cu un alt burtos, balos, libidinos, paros (si toate adjectivele gretoase care se termina in "os"). Am o mare dilema. De ce Videanu mai traieste in Romania?! Trebuia exilat!! Dar nu, in Romania el ajunge Ministrul Economiei. Voi va dati seama ca asta isi bate pula (trebuie "sa-mi introduc" in vocabular un alt cuvant) de noi la o bere cu baietii?! Nici nu mai are rost sa vorbesc prea mult despre Elena Udrea. Eu pe doamna cu pricina mi-o imaginez deasupra lui Cocos Jr. tipand cat o tin plamanii "Who's your mama?" :))
Uite ca iar mi-am pierdut ideea. Si sunt sigura ca vroiam sa postez ceva super "true" :)) Poate data viitoare.

M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

Niciun comentariu: