Porcii Zboara

luni, 12 ianuarie 2009

Hot Lips

Am trecut de varsta la care ma pupaceam pe la colt de bloc sau prin scarile alaturate. Am crescut si acum ma pot saruta oriunde, fara sa mai starnesc priviri curioase. Primul meu sarut a avut loc intr-un dulap :))
Am realizat ca am o obsesie pentru sarut. Oare exista un kiss fetish? :) Prea putin probabil. Imi place sa sarut fiecare particica din corpul unui barbat, dar buzele ma excita cel mai tare. Si daca tot vorbim de buze excitante, uite cateva exemple :)

Adi Despot



Scott Michael Foster



Ed Westwick



Jensen Ackles



Wentworth Miller



Jhonny Depp



Tudor Chirila



Chad Michael Murray




M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

3 comentarii:

Marius Paraschiv spunea...

Cred ca am o problema cu calculatorul, din moment ce nu reusesc sa-mi vad pozà...
Te rog sa iei masuri

Scorpia spunea...

=)))
Tu intri la categoria "Fund sexy". :))

Marius Paraschiv spunea...

Perverso!