Porcii Zboara

marți, 20 ianuarie 2009

Criza economica



Mai am doua zile si revin in Bucuresti. Imi este atat de dor de orasul gri, incat am inceput sa impachetez de pe acum. Am simtit pe pielea mea ca nu a fost o decizie buna stabilirea mea la Bacau. Drept urmareeeeee... Bucuresti here I come, again! Urmeaza un sfarsit de luna ingrozitor, in care ma voi stradui sa iau examenele la Folcut. Vreau si eu sa-mi dau licenta aia nenorocita! Sper din tot sufletul sa fie ultima sesiune la Romano-Americana.
Toata lumea este speriata de criza economica si multi imi spun ca nu e momentul sa ma mut in Bucuresti. Daca nu gasesc loc de munca?! Sunt economist, iar in criza economica este nevoie de economisti. :)) (Pe dracu'!)
Radeam acum cateva zile cu cineva despre ce impact are criza economica asupra labagiilor americani. :)) Americanul labagiu intra pe site-uri dedicate doar adultilor (video chat), ia fata in privat, isi face una mica in timp ce o priveste, dupa care trimite un mail la administratorul site-ului cerand un chargeback. E ca si cum tu, baiat, te-ai duce la o prostituata, ti-ar face o muie, te-ai descarca, dupa care te duci la al ei peste sa ii ceri banii inapoi pe motiv ca nu ti-a facut muie bine. Sau dupa ce ai luat masa intr-un restaurant i-ai spune chelnerului: "Chargeback, friptura era prea sarata". Ai mancat?! Plateste!! Ai futut?! Plateste!! Ai votat?! Platim toti!! :) Zicea o vorba din strabuni: "Radem, glumim, futem, platim!"


M-ati pupat si aveti grija de mine! :)

2 comentarii:

Marius Paraschiv spunea...

Ahaaaaa...asta mica revine la Bucuresti!
Ba! dracu`te-a pus sa pleci?
Hai, te pup si astept sa ma scoti la o shaworma:)



PS: scoate-i dracu pe huidu si pe badea din blogroll, ca dau cu tine de pamant!

Scorpia spunea...

Dracu' nu. Mama m-a adunat la sanul ei sa-mi petrec tineretea ca un sugar. :) Shaorma?! Gandeste si tu mai bio-eco! :)) Te scot la un castron de orz cu lapte. :))

Pi.Es: Nu-i scot! Lasa sa zica lumea ca are si eu vedete la blogroll. :)